Dienstag, 5. Juni 2012

Wat is dit "Web Folders" pictogram in Deze computer en hoe kan ik deze verwijderen?

Na het installeren van een hoop software die nodig is voor het werk, merkte ik dat ik een nieuw pictogram had onder "Mijn" Computer, dat ik niet eerder had opgemerkt. Wat is dit Webmappen icoon, en hoe krijg ik van af?

Webmappen is een onderdeel waarmee u verbinding maken met WebDAV of SharePoint-servers en of toegang te wijzigen bestanden op hen. Als u geen gebruik maken van deze functies of geen gebruik maken van het pictogram, dan is er werkelijk heeft geen zin om te laten afval de ruimte, dus we zullen gewoon verwijderen met een snelle registry hack.

image

Handleiding Registry Hack

Open regedit.exe via het start menu zoek-of vak Uitvoeren en blader vervolgens naar de volgende sleutel:

HKEY_LOCAL_MACHINE SOFTWARE Microsoft Windows
CurrentVersion Explorer DezeComputer NameSpace

Daaronder sleutel vindt u een sleutel met de naam {BDEADF00-C265-11D0-BCED-00A0C90AB50F}, en alles wat je hoeft te doen is verwijderen, bij voorkeur na het exporteren van een kopie van de sleutel voor het geval dat.

Klik op Vernieuwen in de computer en je zult zien dat het pictogram is verdwenen. Te herstellen, gebruik de onderstaande te downloaden.

Download Registry Hack

Gewoon downloaden, uitpakken, en dubbelklik op RemoveWebFolders.reg om de informatie in te voeren in het register. Het pictogram moet nu weg. Te herstellen, in plaats daarvan gewoon gebruik maken van de RestoreWebFolders.reg bestand.

Download RemoveWebFolders registry hack

Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen