Dienstag, 5. Juni 2012

Wat is dit "My Sharing Folders" pictogram in Deze computer en hoe kan ik deze verwijderen?

Na de installatie van Windows Live Messenger, merkte ik een echt irritant aanvulling op mijn computer ... een nieuw icoon genaamd "My Sharing Folders". Dus hoe precies weet ik op dit pictogram te verwijderen zal ik nooit gebruiken?

Dit pictogram is een shell-map wordt gebruikt om bestanden tussen je vrienden die ook gebruik maken van Windows Live Messenger te delen. Aangezien ik nooit gebruik van deze functie, is het goed dat er een simpele registry hack om het te verwijderen, vergelijkbaar met de hack te Verwijder het pictogram Webmappen.

image

Handleiding Registry Hack

Open regedit.exe via het start menu zoek-of vak Uitvoeren en blader vervolgens naar de volgende sleutel:

HKEY_LOCAL_MACHINE SOFTWARE Microsoft Windows
CurrentVersion Explorer DezeComputer NameSpace

Daaronder sleutel vindt u een sleutel met de naam {FC9FB64A-1EB2-4CCF-AF5E-1A497A9B5C2D}, en alles wat je hoeft te doen is verwijderen, bij voorkeur na het exporteren van een kopie van de sleutel voor het geval dat.

Klik op Vernieuwen in de computer en je zult zien dat het pictogram is verdwenen. Te herstellen, gebruik de onderstaande te downloaden.

Download Registry Hack

Gewoon downloaden, uitpakken, en dubbelklik op RemoveMessengerSharingFolders.reg om de informatie in te voeren in het register. Het pictogram moet nu weg. Te herstellen, in plaats daarvan gewoon gebruik maken van de RestoreMessengerSharingFolders.reg bestand.

Download RemoveMessengerSharingFolders registry hack

Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen