Samstag, 16. Juni 2012

Stop raken Snooze: Wijzig de standaard herinnering Tijd voor Outlook-afspraken

Hoe vaak heeft de Outlook-herinnering dook op je scherm alleen voor u om de snooze-knop om opnieuw te worden herinnerd in 5 minuten te raken. Hoe kun je eventueel onderweg productief te raken van de snooze-knop herhaaldelijk de hele dag?

Dit is precies niet een wereldschokkend geek tip, in feite de meeste van jullie waarschijnlijk al weten hoe je de standaard herinnering tijd te wijzigen. Ik ben gewoon erg moe van het krijgen van deze pop-up venster op mijn scherm, vertelde me dat ik een bijeenkomst in 15 minuten ... dus bedacht ik dat ik een stuk productiever, zonder dat dit overlast. (Natuurlijk, zou ik nog productiever zijn als ik niet heb om mijn tijd te verspillen aan de saaie vergadering)

image

Als u het opzetten van de saaie vergadering, kunt u het ingestelde tijdstip bij het opzetten van een nieuwe afspraak door het controleren van de sectie Opties op het lint.

Als u de standaard op alle afspraken, open up Tools Options en verander de standaard herinnering drop-down:

Verander het tot 5 minuten, en je hoeft niet te Snooze gebruik nooit meer. Klik gewoon op negeren, en ga naar uw vergadering. Probeer niet in slaap te vallen, of op zijn minst leren dutten met je ogen open.

Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen