Dienstag, 12. Juni 2012

Internet Explorer 8 Beta 1 Nummer

Vorige week schreef ik over al het gedoe ik ervaren met de installatie van Internet Explorer 8 op mijn XP machine op het werk. Het algemeen heb ik niet gehad te veel problemen mee gehad ... vooral omdat mijn standaard browser is Firefox! Toch heb ik lopen in een ergernis met deze beta zou ik willen wijzen.

Ik ging naar de Creative Autoupdate site om te zien of er nieuwe drivers voor mijn geluidskaart. Ik werd gecreëerd door het volgende bericht.

111

Geen probleem toch? Ik zal gewoon op de Emulate IE 7-knop ...

Dan IE vertelde me dat ik nodig had om de browser, dat deed ik opnieuw op te starten ... in tegenstelling tot Firefox IE niet automatisch opnieuw op ... het gewoon zat daar. Daarna heb ik afgesloten van IE 8 Beta 1 en ging terug in de ... eh ... dan moet je terug te bladeren naar de pagina die niet werkt.

Ik lui gezocht en vond dit Add-on voor Internet Explorer 8. Dit legt een pictogram op de taakbalk waarmee u verslag uit een pagina die niet wordt weergegeven met IE 8 Beta 1. Slechts een ergernis heb ik tot nu toe gevonden ... maar ik kan niet klagen te veel want het is een beta versie na alles. Ik ben benieuwd wat voor soort zaken iemand van u hebben gevonden met deze release. Bericht weg mensen!

Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen