Mittwoch, 13. Juni 2012

Vermijd Extra software bij het installeren van Trillian

Een ding dat ik wil doen is wijzen op de extra software toepassingen proberen in te sluipen tijdens de installatie. Vooral dat software kan zeker worden beschouwd als "Crap-Ware". Ik heb een paar voorbeelden van dit terwijl het opnieuw installeren van Trillian op mijn Vista machine.

Het eerste voorbeeld de kop opsteekt is het Weather Channel Desktop. Tenzij je een liefhebber van extreme weersomstandigheden is er echt geen reden om te installeren. Zelfs als je een grote liefhebber van het weer, er zijn veel betere toepassingen die er zijn om uit te kiezen. Net vinkt u het vakje naast de licentieovereenkomst.

trillain anti weather bar

Na dat de volgende een-show is de Ask Toolbar. Tenzij je standaard zoekmachine is Ask ... opnieuw is er geen reden om dit te installeren. Ik zorg ervoor dat en vink beide vakken op dit scherm en ga verder met ingesteld.

Naar mijn mening Trillian is een van de coolste IM-clients die er zijn, en herinneren aan de tijd om de installatie te schermen gelezen te nemen kan onnodige software verwijderen op te slaan op een later tijdstip.

Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen