Samstag, 16. Juni 2012

Final Set Up na het installeren van Open Office

In een vorige post Ik heb de eerste screenshots zien voor het instellen van Open Office op Vista. In deze post wil ik laten zien de laatste afwerking zetten stappen.

Open een van de Open Office-toepassingen. Hier heb ik besloten om schrijver te starten en ik ben begroet met de Welcome Wizard, die mij begeleidt door middel van registratie.

1

Het volgende scherm krijgen we te herzien en te accepteren van de EULA. Je moet naar beneden scrollen naar het einde van de EULA te kunnen blijven.

Nu voert u uw naam .... Ik gebruik mijn online alias ... niet dat ik het dragen van een aluminiumfolie hoed, maar ik zie geen reden voor een bedrijf om mijn echte info te leren kennen.

Nu kiezen of u de automatische updates of niet ontvangen.

Uiteindelijk beslissen of u wilt registreren met OpenOffice.org. Ik heb me ingeschreven en ben blij dat ik deed wat het maakt me meer een deel van de Open Office Gemeenschap. Natuurlijk is de optie is volledig aan de gebruiker. Klik nu op Voltooien.

Daar gaan we! Nu zijn we klaar om te beginnen met Open Office!

Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen