Dienstag, 19. Juni 2012

Social Web surfen met Flock

Als je een social networking junkie en geniet van het surfen op het web van Firefox dan Internet-browser Flock misschien iets voor jou.

1

Ik weet het, ik weet het, ik ben geen voorvechter van sociale netwerken, maar deze browser is behoorlijk interessant. Flock is gebaseerd op Mozilla's Firefox browser die ik weet zeker dat de meesten van u bekend zijn. Flock's User Interface is zeer intuïtief en moet in een handomdraai voor elke Firefox-gebruiker. Tabbed browsing, Skins, en natuurlijk veel van Add-ons.

Ik weet niet zeker waarom, maar ik was een beetje verrast om Yahoo te zien als de standaard in de zoekbalk. U kunt eenvoudig veranderen natuurlijk in Opties.

U kunt u hoofdpagina hoe je wilt, maar de unieke eigenschap van Flock is My World, waar u in principe Widgets toevoegen zoals je zou naar iGoogle or Netvibes.

Trek het tabblad Personen en je klaar om te beginnen met de grote sociale netwerken recht uit de vleermuis.

U kunt Flock bij alles wat je nodig kan hebben van een blogger op de media fan ...

En de Nieuwe Junkie. Wow, heb ik meer dan 2 uur het schrijven van dit bericht alleen maar omdat ik voelde de behoefte om te blijven spelen! Ik weet niet of dit de browser die u wilt gebruiken op het werk ... vervolgens aan de andere kant ...

Download Flock

Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen