Donnerstag, 21. Juni 2012

Online Backup Met Mozy

Er zijn verschillende online backup diensten om uit te kiezen die er zijn. Uit die alle tot nu toe Mozy is mijn dienst van uw keuze. Ik heb alleen het Mozy Home Free versie die het mogelijk maakt 2 GB aan opslagruimte. Ik weet dat 2 GB is niet heel veel deze dagen, maar ik pas een back-up MP3's van een aantal van mijn gitaar opnames. Tot nu toe lijkt het genoeg zijn. Er zijn verschillende back-up plannen u kunt kopen tegen uiteenlopende prijzen. Laten we eens een kijkje nemen op de gratis software.

Na de installatie moet u instellen hoe u wilt uw back-ups uit te voeren.

1

Mozy heeft een eenvoudige explorer achtige interface waarmee u kiezen afzonderlijke bestanden en mappen voor de back-up.

U kunt eenvoudig schema van de tijd en de frequentie van uw back-ups.

Er zijn ook meerdere opties om uit te kiezen bij het bepalen hoe Mozy zich gedraagt.

Als je al klaar met de bestanden en mappen te selecteren, is er een handige indicator die zal u tonen hoe veel van uw gratis quotum wordt gebruikt.

Download en probeer Mozy Home Free

Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen