Montag, 18. Juni 2012

Volledig verwijderen van programma's en meer met Revo Uninstaller

Niet je haat het wanneer u probeert een programma te verwijderen zij ofwel niet onder een uninstaller of bij gebruik van Add / Remove Programs in Windows, zijn er verschillende sporen van de software links? Het is zeker een van mijn grotere huisdier peeves ... maar eens kijken naar mijn iTunes verwijderen rant. Ik kwam een ​​leuke programma van de andere dagen die beweert te doen een veel betere baan van het verwijderen van applicaties en alle van de lekkernijen en de linker-overs met hen verbonden. Revo Uninstaller.

Bij de eerste lancering van Revo het eerste wat ik zag waren allemaal van de extra functies niet met Add Window's / verwijderen utility.

1

Hier ben ik naar het proces van het verwijderen van een ongewenste toolbar vanaf een Vista machine te tonen. Na het dubbelklikken op het programma dat u wilt de bekende weg 'Weet u zeker' bericht zal verschijnen.

Nu het leuke gedeelte! Revo laat ons kiezen hoe u de applicatie met behulp van verschillende mode levels te verwijderen. Hier ben ik naar de geavanceerde modus te kiezen. Ik wil geen enkel spoor van deze werkbalk linkerkant van mijn harde schijf. ** Houd er rekening mee dat als u zich op een domein, software-informatie nog steeds worden bewaard in de map AppData onder uw profiel .**

Voortgang tijdens het scannen met de stappen die Revo neemt.

Dit is wat ik graag het meest te zien ... Scannen op resterend informatie! Dit is de reden waarom ik echt graven deze toepassing.

En hier zijn we, blijkt deze toolbar inderdaad besluiten om enige aanvullende informatie in het register te verlaten. Als er overgebleven bestanden of mappen worden geassocieerd met het programma zou tonen die ook.

Revo Uninstaller is in meerdere talen beschikbaar!

Andere opties die u kunt aanpassen naar uw wens. Zoals je kunt zien sommige functies zijn niet beschikbaar in Vista, maar ik ben er zeker van updates zullen meer functies omvatten.

Deze applicatie werkt zowel op Windows Vista en XP. Andere opties omvatten het verwijderen van uw surfen op internet geschiedenis, en het schrappen van bepaalde start-up programma's en diensten. Oh! En ik heb niet eens dekken Hunter Mode! Ik moet zeggen dat dit best een indrukwekkend programma! Download Revo Uninstaller.

Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen