Montag, 18. Juni 2012

Met behulp van Windows DVD Maker

Ik heb verwaarloosd diverse opgenomen in Windows Vista. En om eerlijk te zijn heb ik niet veel van hen ervan uitgaande dat ze niet goed gebruikt. In plaats van te worden een onwetend veronderstelling geek, heb ik besloten te gaan over een aantal van de opgenomen functies in Vista. Vandaag zal ik beginnen met Windows DVD Maker.

Klik op Start Alle programma's Windows DVD Maker

1

Je dan krijgt het standaard splash screen. Als u niet wilt zien het elke keer alleen maar het vakje "niet tonen me deze pagina opnieuw".

De interface is vrij saai en simpel. Hier heb ik net sleepte over de video bestanden van een DVD die ik heb gekopieerd uit mijn verzameling met behulp van DVD Shrink.

Naast krijg je een preview van de dvd-menu. U kunt ook de menu-look met andere inbegrepen het menu thema's.

Als u klaar bent met de instellingen klik je op de knop Branden. Er zijn niet een heleboel extra functies. U kunt de brandsnelheid, menu fonts, en het scherm formaat. Voor het grootste deel is dit een uiterst eenvoudig en beperkt dvd-brandprogramma. Ik heb eigenlijk een betere tijd branden met CDburnerXP. Ook, afhankelijk van de snelheid die je kiest ... ook al is het maximum, het lijkt langer duren om een ​​schijf dan andere software van derden te verbranden.

Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen