Dienstag, 5. Juni 2012

Voeg een gebruiker Administrator Group

Als u meerdere gebruikers op je netwerk domein en willen een gebruiker administrator rechten te geven die u nodig hebt om ze toe te voegen aan de Admin groep gebruikers. Het proces is relatief eenvoudig, hier is hoe.

Eerst moet je ervoor zorgen dat je in te loggen als Administrator of een profiel op het domein, die Admin rechten heeft. Ga naar Uitvoeren en typ Start in "Compmgmt.msc" (Zonder de aanhalingstekens) en klik op OK.

1

Dit opent het scherm Computerbeheer waar u wilt Lokale gebruikers en groepen uit te breiden, op groepen en klik vervolgens dubbelklik Beheerders op in de rechterkant.

In de Beheerders venster Eigenschappen op de knop Toevoegen.

Aangezien dit voorbeeld is van een domein meestal alleen maar te typen in de gebruikers voornaam en de eerste in het object vak Namen ... klik dan op op Namen controleren en de naam zal worden opgehaald uit het domein en zal worden onderstreept. Klik vervolgens op OK. Als u niet in staat om de gebruiker te lokaliseren ze waarschijnlijk nog niet zijn toegevoegd aan Active Directory nog niet.

1 Kommentar:

  1. dit is echt zinvolle informatie en ook ik waardeer het. dank aan admin voor het delen van deze...

    NL Domein

    AntwortenLöschen