Sonntag, 3. Juni 2012

Ron Paul Toolbar installeren

Voor iedereen die zelfs semi-vertrouwd met het internet Ik weet zeker dat je je bewust bent van de Ron Paul Revolution. Zijn naam is op dit moment de # 1 googled onderwerp op dit moment. De Ron Paul campagne voor de presidentsverkiezingen heeft in principe overgenomen YouTube en zijn steun heeft opgedaan gerenommeerde posities op populaire social networking sites, zoals Facebook, MySpace, En Twitter. Hoewel dit is geen politieke site, ik dacht dat ik zou een paar tech gerelateerde zaken die betrekking hebben op de Ron Paul campagne te delen.

Allereerst wil ik de aandacht te brengen aan de Ron Paul Toolbar. Dit is een add-on voor IE of Firefox. Iedere keer dat u de werkbalk een deel van het geld gaat naar uw favoriete Ron Paul inspanning. Voor de exacte details zou ik check hun website. In dit voorbeeld ben ik de installatie van de IE-versie die werkt in zowel XP als Vista.

Na het downloaden van het 2.47MB uitvoerbare bestand gewoon dubbelklikken om te starten. Ga akkoord met de licentieovereenkomst en accepteer de standaard pad voor de installatie. De installatie is vrij eenvoudig.

1

Ik zou adviseren voorzichtigheid op dit scherm van de installatie en schakelt de twee dozen anders zal veranderen je IE standaard zoekmachine. Ook ben ik geen fan van het delen van 'anonieme' informatie met een programma.

Eenmaal geïnstalleerd IE wordt automatisch gestart en u zult de bar te zien. Eens waarschuwing is wanneer je een zoekopdracht in de RP werkbalk te doen, de motor is Yahoo, maar als je hoofd koel met dat en willen extra geld naar de campagne is het niet al te slecht.

Het andere opgenomen cool ding is een eenvoudige manier om toegang te krijgen Ron Paul Radio via een mini-mediaspeler ... U kunt ook wat streaming media, Podcast, of MP3-bestand van je keuze.

Voor meer informatie over Ron Paul kunt u check out my video blog!

Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen