Montag, 21. Mai 2012

Vrijdag Fun: Retro Nintendo Wallpapers

Ik heb zo veel e-mails over de Super Mario Bros behang ontvangen op mijn scherm in de Outlook Desktop artikel Ik dacht dat ik de rijkdom te delen met iedereen.

Ik kreeg het behang van een grote site met de naam Desktop Gaming, waar mensen screenshots van oude spellen te nemen van verschillende systemen en kruid ze een beetje, vooral door het toevoegen van gradiënten zodat ze er goed uitzien op de grote schermen van vandaag.

Hier zijn een paar van mijn favorieten ...

image

Duck Hunt - Laugh It Up

Super Mario Bros 2 - Dual Monitor Maat

Super Mario Bros 3 (Persoonlijke favoriet)

Zeker de moeite waard een kijkje, er is een ton van screenshots op de lijst in alle verschillende maten.

Desktop Gaming - Grote Retro Wallpapers

Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen