Dienstag, 22. Mai 2012

WINAMP 10th Anniversary Edition

Na een maat van me lastiggevallen me genoeg over Winamp Ik heb eindelijk besloten om de 10th Anniversary Edition voor een test run te maken. Eerdere versies van Winamp nooit indruk op mij veel. Ik haat het te moeten tonnen waardeloos configureren in een speler. Ook heb ik nooit graag uitnodigen opdringerige reclame op mijn computer. Vandaag heb ik heb mijn vooroordeel vooroordelen opzij en zijn begonnen met het echt te graven in wat al de hype over gaat.

Tijdens de installatie heb ik zeker niet naar de werkbalk en stomme eMusic herinnering advertentie icoon te installeren ... dat is alles wat het is te ... kunt u naar eMusic elk moment en start een nieuw abonnement en ontvang gratis downloads, het heeft niets te maken heeft met het installeren van Winamp.

1

Er is een map waarin u kunt controleren Winamp selectie van muziek en video's, maar om een ​​horloge bent u onderworpen aan een volledige 30 seconden commerciële ... niet cool. U heeft Shoutcast Radio-en TV die van mijn tests stroomde redelijk goed. Games, brengt u naar het AOL Games Website. Dit is een van de standaard skins, maar degenen onder u die al bekend zijn met Winamp weet dat er een overvloed aan downloadbare skins.

Er zijn vele EQ-instellingen en kunt u Winamp synchroniseren met je iPod. Er is ook een handige Podcast Directory.

Een leuk detail is de mogelijkheid om AOL XM satelliet radio te krijgen. Als je naar beneden scrollt zie je nog steeds irrelevante advertenties ... Ook zijn er niet zoveel stations alsof je een echte abonnee van de dienst.

Tussen de tracks is er een pop-up in de linker bovenhoek van uw scherm dat aangeeft wat er wordt afgespeeld. U kunt deze opties in Voorkeuren. Omdat een gitarist en Metal / Rock liefhebber ... Ik graaf de All Metallica station!

Overall zou ik moeten zeggen Winamp 10th Anniversary Edition is een best leuk speeltje om rond te hebben. Ik heb een leuke tijd het controleren van al het extra plug-ins voor de speler ook. Ik denk dat ik het niet zou gebruiken als mijn belangrijkste music or video speler, maar er zijn zeker enkele coole features van deze speler. Als u opgemaakt met advertenties is de moeite waard is het downloaden van de gratis versie. Je kunt een pro-versie ook voor een snellere CD rippen en branden. Ik zag geen informatie over het verwijderen van de advertenties als je pro. Dus als iemand weet van een hack of een plugin die zal zich te ontdoen van de advertenties in de speler laat het ons weten!

Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen