Donnerstag, 24. Mai 2012

Conserve Space in Firefox door het combineren van werkbalken

Ik ben geen fan van verspilde ruimte in user interfaces, dus elke keer als ik kan naar beneden te consolideren om alleen nuttige functionaliteit ben ik blij mee. Het onderwerp van vandaag is hoe je de Firefox-toolbars te consolideren tot alleen de items die we daadwerkelijk gebruiken, om ruimte te besparen voor de 45 tabs ik graag hebt geopend.

Verberg het Menu Werkbalk met Personal Menu Extension

Er zijn een aantal manieren om de menu werkbalk te verbergen, maar ik heb liever met behulp van de Personal Menu extensie. Als je eenmaal hebt geïnstalleerd, de extensie, zult u in staat om de menu's toolbar te verbergen:

image

Om te laten zien in het menu werkbalk weer kunt u gebruik maken van de Alt-toets. Je zult ook merken dat sommige nieuwe items worden toegevoegd aan uw menu, dat kan worden aangepast of gewoon verwijderd.

Download Personal Menu Extension van Mozilla add-ons

Combineer Bookmarks Toolbar & Navigatie Toolbar

Je misschien al weten dit, maar u kunt de bladwijzers verplaatsen van de bookmarks werkbalk en op elke andere werkbalk. Klik met de rechtermuisknop op het menu en kies Aanpassen ...

Klik en sleep de 'Bookmarks Toolbar Items "naar een andere werkbalk ... Ik koos om ze te verplaatsen naar de werkbalk Navigatie.

Nu zult u in staat om de Bookmarks Toolbar verbergen als afgebeeld:

Als je je verbergt de statusbalk via het menu Beeld, zul je eindigen met een extreem gestroomlijnde browser:

Er zijn andere aanpassingen kun je net zo goed doen, zoals het verwijderen van de Go-knop om nog meer ruimte te besparen.

Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen