Mittwoch, 23. Mai 2012

Later pagina's opslaan om met het lezen van Lijst extensie voor Firefox

Ik zit een enorme hoeveelheid tijd surfen op het web op zoek naar nieuwe ideeën om over te schrijven, dus een van de grootste problemen is voor mij tagging artikelen later voor meer zorgvuldige lezing. Ook, ik weet zeker dat ieder moment ga ik naar een pagina die zegt: "Je hebt het einde van het internet bereikt nu, ga naar buiten" te bereiken.

De oplossing voor dit probleem is om een ​​goed mechanisme voor tagging een pagina als 'te worden gelezen ", en vervolgens in staat zijn om gemakkelijk te halen op een later tijdstip. We hebben al geschreven over gebruik van del.icio.us voor dit doel, Maar ik heb komen over de Lees het later extensie voor Firefox die zeer vergelijkbare functionaliteit heeft.

Een pagina wilt opslaan voor later, kunt u klikt u op de knop Read Later ...

image

Of u kunt met de rechtermuisknop klikken op een link en kies voor "Later Lees dit Link", dat is veel nuttiger als je bekijkt rond sociale sites met veel links.

Om later ophalen van de artikelen, kunt u op de Reading List knop, of u kunt de drop-down menu te gebruiken.

Opmerking: Ik vond de menu om echt schilferige ... soms dingen zouden opdagen, andere keer zouden ze niet. De knop werkt altijd, zelfs als het menu niet.

Zodra je klaar bent met lezen, klikt u op de gelezen knop, of u kunt gebruik maken van de drop-down om snel toevoegen van een bladwijzer ook.

Persoonlijk ga ik stok met Readeroo want ik kan het gebruiken op alle computers, maar dit kan handig zijn als u geen gebruik maken van del.icio.us. Ook de knoppen zijn gewoon enorm, en er is geen mogelijkheid om ze te laten redelijk formaat.

Update: Het lijkt erop dat Nate bijgewerkt met een nieuwe versie met veel fixes voor een aantal van deze kwesties. Nu kan je ook verplaatsen met de knoppen, veel nuttiger.

Download de Later Lees het Firefox-extensie uit ideashower.com

Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen