Mittwoch, 23. Mai 2012

Tabbed Remote Desktop / VNC Client voor Windows

Iedereen die werkt in een met meerdere server-omgeving weet dat het kan worden vervelend om een ​​half dozijn remote desktop ramen open hebben op een bepaald punt. Gelukkig is er een gelikte applicatie genaamd Terminals die u met tabbladen remote desktop mogelijkheden.

Niet alleen kun je Remote Desktop, maar u kunt gebruik maken van VNC of zelfs Citrix als u kiest, en allemaal binnen hetzelfde venster met tabbladen.

Wanneer je eerst de applicatie wordt u gevraagd voor een master-wachtwoord, wat waarschijnlijk een goed idee te installeren:

image

U kunt een nieuwe opgeslagen verbinding van elk ondersteund type:

Ik ben verbonden met mijn Kubuntu Linux server box hier in dit tabblad ...

En ook is aangesloten op een oude server op het werk ...

Een van de eerder coole functies is die je kunt hebben de terminals venster minimaliseren naar de system tray.

Er zijn tientallen andere functies in deze toepassing, inclusief de mogelijkheid om direct te uploaden naar Flickr screenshots.

Het is zeker de moeite waard een kijkje, hoewel ik wel een paar problemen met het crashen op mij. Aangezien het in actieve ontwikkeling, neem ik aan deze kwesties zullen worden uitgewerkt in de tijd.

Download Terminals van codeplex.com

Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen