Mittwoch, 23. Mai 2012

Het uitschakelen van Direct zoeken in Outlook 2007

Ik weet wat je denkt als je de titel van dit artikel te lezen ... Waarom zou je willen Direct zoeken uitschakelen? Het is een van de beste nieuwe functies in Outlook 2007! Ik ga akkoord, maar als u problemen hebt met het je misschien wel nieuwsgierig hoe ze effectief uit te schakelen.

Ik persoonlijk vond dit erg handig als de Instant Search gewoon helemaal brak. Het keerde helemaal niets, en ik moest een bericht snel te vinden ... dus ik met een handicap de index tijdelijk.

Let op: Ik ben niet de aanbeveling dat je gewoon gaan en proberen dit. Gebruik deze als een techniek voor probleemoplossing, en alleen als je back-up eerst.

Direct zoeken uitschakelen

Klik op de kleine drop-down pijltje naast het vak Direct zoeken, en kies vervolgens Zoeken Opties in het menu.

image

U ziet een overzicht van uw gegevens bestanden of. PST-bestanden hier, en u zult willen de vinkjes naast elke te verwijderen.

Wanneer u het dialoogvenster te sluiten krijg je een zeer brede bericht dat u nodig heeft om af te sluiten en opnieuw openen Outlook.

Als u nu Outlook opnieuw opstart, zal het zoeken werkt net als de oude versies van Outlook deed. Dat klopt, zal het tergend langzaam.

Om te keren deze wijzigingen kunt u gewoon voltooien dezelfde stappen, maar zorg ervoor dat de dozen te controleren. Merk op dat wanneer u opnieuw in te schakelen Windows zal de zoekindex opnieuw weer op te bouwen, dus het zal niet beschikbaar zijn voor een tijdje.

Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen