Mittwoch, 23. Mai 2012

Grappig alleen aan A Geek

Ik heb gehoord en gezien vele grappige situaties in mijn IT-carrière, maar vandaag was de beste die ik heb gehoord in een lange tijd. Een persoon als bedoeld het sterretje toets op hun toetsenbord als "De Snowflake Key". LMAO doet niet de 20 minuten van het lachen heb ik rechtvaardigheid.

Wow! Dus, om verder te gaan met het thema mijn IT-collega en ik dacht misschien moeten we een aantal hernoemen van de sleutels start. Hier zijn enkele van wat ik dacht was de grappigste die.

1 "De Snowflake Key"
'The Hungry Alligator Key "
"De vogelverschrikkers Hat Key"
"De Twig en Berries Key"

Ook, laten we niet een van de beste Homer Simpson toetsenbord van de computer quotes vergeten ...

"Om te beginnen, druk op een toets." Waar is de "enige" toets?! Ik zie Kuh-tor-ull, Esc, en Pig-Up, maar ik zie niet in de "Any"-toets! woah, dit alles computer hacking maakt me dorstig, ik denk dat ik een tabvolgorde. (Persen tab-toets) Ooh, te laat voor nu, de computers te beginnen! "

Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen