Donnerstag, 24. Mai 2012

Microsoft Download Center Beta

Terwijl het bijwerken van mijn computer op het werk kwam ik een pop-up die was welkom aan de Microsoft Download Center Beta. Ik vond het nogal vreemd M $ zou een pop-up te gooien naar mij. Ik controleerde de URL en het leek legit ... dus ging ik mee. Naast het ... het is alleen mijn computer op het werk ... LOL.

Voor de Beta Download Center moet je Microsoft Silverlight installeren. Na dit alles het zeker leek te nemen veel te lang voor de bèta-pagina te laden.

1

Zodra alles werd uiteindelijk gemaakt merkte ik de cosmetische veranderingen naar het centrum. Hier is een shot van een menu box waar het zorgt voor eenvoudige navigatie van de verschillende downloads.

De hoofdpagina heeft lijsten van populaire en nieuwe downloads.

U krijgt ook een beschrijving van elk software-post die ze hebben genoemd door de muis over de "quick launch" icoon.

De nieuwe Downloadbronnen menu.

Natuurlijk hadden ze nieuwe flashy en fancy zoek advertenties voor nieuwe Microsoft-producten, maar zal ik jullie besparen die screen shots.

Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen