Samstag, 26. Mai 2012

ZOHO

Voortzetting van deze week M $ Office alternatieven thema dat ik dacht vandaag kunnen we een blik op ZOHO te nemen. Recht uit de vleermuis Ik ben al een stuk meer onder de indruk van dit over ThinkFree die ik eerder beoordeeld. ZOHO biedt Online spreadsheets, presentaties, notities, organisatorische tools, web conferencing, tekstverwerker, database en rapportage, webapplicaties schepper, Instant Messaging, en een online openbare of particuliere Wiki.

Als je aangemeld bent u worden gepresenteerd met een mooie dashboard. Uiteraard kiest u uw eigen avatar ... Ik dacht wat is koeler dan een Bob Ross avatar?

11

Het eerste wat me intrigeerde over ZOHO is de schone user interface. Hieronder is slechts een schot van titel dia in de presentatie applicatie.

Ik meteen weer aan het werk en probeerde het importeren van een bestaande praktijk Excel-bestand van mijn lokale machine. Lijkt eenvoudig genoeg.

Dit leek erg weinig tijd in beslag nemen bij alle. In feite was ik aangenaam verrast door de snelheid van de import. De basisinstrumenten om Fonts, grootte, kleuren, enz veranderen ... zijn gemakkelijk bereikbaar ook.

Ik had geen probleem het importeren van een M $ Word-document in de Zoho Writer.

Helaas op dit moment lijkt het M $ Office 2007-documenten worden niet ondersteund door ZOHO. Out of the Office Online Alternatieven heb ik uitgecheckt tot nu toe, zij het slechts 3, ZOHO neemt de taart tot nu toe. Ik kon eigenlijk zie ik mezelf met behulp van ZOHO voor het dagelijkse werk scenario's. Ik heb net bedekt een kleine glimp van wat ZOHO te bieden heeft in dit artikel, maar ik ben er zeker van te zijn posten meer op wat ZOHO te bieden heeft in de toekomst.

Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen