Dienstag, 22. Mai 2012

Real Player Alternative

Ik was aan het surfen naar een website vandaag de dag die eigenlijk nodig is ik heb Real Player is geïnstalleerd. Real Player? Ik zou zeker die vervelende Spyware / resource hog niet op mijn PC. Toen herinnerde ik me installeerde ik een versie van QuickTime Lite naar sites die vereist dat, dus ik dacht dat er een koele alternatieve versie van Real Player die er zijn te bekijken. Zeker genoeg! Real Alternative is een geweldige manier te omzeilen het installeren van de hele Real Player varken. Ook bij het installeren van het kunt u ervoor kiezen om alleen te installeren wat je nodig hebt.

Alles wat ik nodig had, was de plug-in voor Firefox, en dat is alles wat ik geïnstalleerd! Nu kan ik bekijken van de website die Real Player nodig.

1

Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen