Samstag, 26. Mai 2012

ZOHO Vervolg

Ik ben erg onder de indruk van de Zoho Online Office Suite. Gisteren hebben we uitgecheckt ZOHO Lakens en Schrijver. Vandaag gaan we meer in de diepte en verken de andere toepassingen.

Laten we eerst een kijkje nemen op ZOHO Show 2.0 ... Dit is een PowerPoint-kloon waarmee u direct importeer uw bestaande PowerPoint-presentaties of een nieuw uit het niets te creëren.

1

Net als met Lakens en schrijver die ik kon gemakkelijk een PowerPoint-presentatie importeren in ZOHO Toon 2,0 ... Ook zijn er diverse voorwerpen waaronder Clip Art opgenomen met Toon 2,0 ... ZOHO zal periodiek automatisch op te slaan elk document dat u werkt, die is ook erg leuk.

Net als bij Zoho Writer en Sheets de controles zijn gemakkelijk bereikbaar en de lay-out maakt het werken in deze suite erg intuïtief.

Deze eerste foto is precies wat ik uit mijn lokale machine naar ZOHO.

Deze volgende slide gebruikte ik de originele PowerPoint-dia en voegde een aantal ZOHO Clip Art.

Natuurlijk is de Microsoft Office Suite gaat veel meer opties ... Maar ... als u zweep tot een snelle mooie presentatie en om samen te werken met andere personen wilt, dan ZOHO is een goede keuze. Ik heb terug ontvangen een reactie van een ZOHO representatieve en deden ze adviseren dat Microsoft Office 2007-toepassingen binnenkort zal worden ondersteund. Ik heb nog Google Docs proberen, maar tot nu toe ben ik erg onder de indruk van ZOHO. Alles wat ik ooit nodig zou hebben om het te gebruiken voor het is zeer effectief. Plus er is een veel extra functies. In de komende dagen zal ik meer gaan in de diepte met deze functies.

Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen