Donnerstag, 24. Mai 2012

"Auto-verbergen" het lint in Office 2007

In een vorig artikel Ik schreef over het minimaliseren van de Ribbon in Office 2007. Dit is geweldig voor het opslaan van de ruimte op uw scherm, zodat u meer ruimte om te werken. In dat artikel heb ik vermelden dat u nog steeds omhoog trekken Het lint voor elke functie die u nodig hebt tijdens het werken aan een document. Hier ga ik laten zien een andere kijk op het uitoefenen van taken terwijl Het lint verborgen. Ik meestal alleen gebruik maken van de meest elementaire functies, maar als ik het nodig om meer toe te voegen we altijd kunnen.

Open de Werkbalk Snelle toegang aanpassen en vanaf hier plaats een vinkje naast de functies die u wilt opnemen op de bar. Om extra functies toe te voegen klikt u gewoon op Meer opdrachten.

1

Onder Meer opdrachten selecteert u Alle opdrachten en toevoegen wat je wilt de werkbalk Snelle toegang.

Nu als we eenmaal de items die we nodig hebben selecteer de optie om Het lint minimaliseren. Dit zorgt voor een schonere interface die meer ruimte om te werken aan het document. Ook dit is applicatie specifiek en met Office 2007 SP1 elke keer dat u de toepassing opent Het lint zal worden standaard verborgen.

Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen