Dienstag, 22. Mai 2012

Maak Pictogrammen aan de Screensaver Start op Windows 7 of Vista

Reader Jeffrey schreef in de vraag hoe om een ​​pictogram om het opstarten van de screensaver in Windows Vista te creëren. Deze vraag is zo gewoon dat ik dacht ik schrijf het antwoord voor iedereen, maar ook een downloadbare set van snelkoppelingen naar alle standaard screensavers (voor Vista gebruikers) te geven.

Merk op dat deze techniek zou moeten werken voor Windows 7, Vista, of zelfs XP.

Maak een Screensaver Icoon

Klik met de rechtermuisknop op het bureaublad en kies Nieuw Shortcut in het menu.

image

Om de screensaver te starten, moet u het volledige pad naar de screensaver bestand, gevolgd door "/ s"

% Systemroot% system32 Bubbles.scr / s

Je zou willen de naam van de screensaver vervanger waar je "Bubbles.scr" hierboven. Merk ook op dat ik% systemroot% gebruikt in plaats van C: windows, omdat niet elke installatie maakt gebruik van de C: schijf.

Als je niet weet wat de bestandsnaam, dan kunt u naar beneden bladeren om je system32 map en zoek vervolgens voor het gebruik van het zoekvak "scr.":

Je moet alle van de namen van alle screensavers op je systeem geïnstalleerd, die u kunt gebruiken in het veld Locatie.

Download Shortcut Icons (Vista Only)

Als je wilt, ik shortcuts voor alle standaard screensavers en rits ze op. Je kunt gewoon downloaden en uitpakken van het bestand, en gebruik vervolgens welke degene die je wilt.

Let op: Ik ben vrij zeker dat ik had geen standaard screensavers in de lijst missen, maar het is zeker mogelijk omdat het 6 uur en ik ben nog steeds wakker.

Download Start Screensaver Pictogrammen

Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen