Samstag, 26. Mai 2012

ThinkFree Online

Ik heb besloten om te proberen de verschillende alternatieven voor M $ Office die er zijn. Hoewel ik denk dat M $ Office 2007 is een hele verbetering ten opzichte van 2003, is het altijd koel en geeky uit te checken alles. Vandaag ga ik te dekken ThinkFree Online die beweert te zijn "The Best Online Office On Earth". Nou ... laten we eens kijken. Hier ben ik gewoon te gaan door het creëren van een nieuwe "Word" document.

Na het aanmaken van een gratis account heb je een soort dashboard startscherm waar je kiezen welk type document dat u wilt maken. U kunt kiezen uit Word, Excel en PowerPoint klonen. Hier kies ik voor de Power-optie Bewerken, zodat het document is compatibel met M $ Office. Typ in het vak Bestandsnaam en klik vervolgens op Create een nieuw document.

1

Interessant ... wachten op Java om grrrrr laden .... ook ... Natuurlijk zou er advertenties door Google. Ik probeer om een ​​snelle test document te maken!

Hyperlinks worden niet automatisch gemaakt ... In feite lijkt het erop dat ThinkFree denkt dat het een spelfout. Dus, ik klik op de hyperlink icoontje en vul de benodigde link. Niet erg gestroomlijnd en zeer volumineus.

Blijkbaar het invoegen van een afbeelding in een document kan tot 30 seconden om verbinding met uw lokale mappen.

Van wat ik kan vertellen dat er de basis-editing functies die bij de meeste document editors. Op dit punt de site bevroor op mij. Dus ik geef op deze. Onhandig en langzaam Java-applicatie ... Ik zie niet veel gebruik van deze Office-alternatief, tenzij je echt in een snuifje en kan niet Google Docs toegang tot een of andere reden. Waarschijnlijk het beste uit te voeren OpenOffice draagbare op uw flash-drive met Portable Apps.

Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen