Mittwoch, 23. Mai 2012

Resize Windows naar specifieke afmetingen Gemakkelijk Met Sizer

Als eigenaar van een website ben ik constant controleren van verschillende browsers op verschillende resoluties om ervoor te zorgen dat de site zal op zijn minst aanvaardbaar kijken voor iedereen. Dit is vooral belangrijk voor mij want ik ben niet echt een zeer goede web designer ... dus ik heb om te controleren of alles verdrievoudigen.

Er is een kleine utility genaamd Sizer dat helpt me deze taak met gemak, en hopelijk kan iemand anders helpen.

Na het downloaden, installeren en uitvoeren van de applicatie krijg je een tooltip bericht altijd u het formaat van een venster dat u vertelt de huidige afmetingen.

image

Als u met de rechtermuisknop klikken op de hoek van het venster, kunt u eenvoudig kiezen voor een optie om een ​​venster om een ​​vooraf gedefinieerde grootte wijzigen.

Als het venster is op dit moment gemaximaliseerd, kunt u met de rechtermuisknop klikken op de te maximaliseren / herstellen knop om pop-up hetzelfde menu:

Als je die maten enigszins te beperken, zoals ik deed, kunt u de openstelling van de voorkeuren via het pictogram in het systeemvak en vervolgens alle voorinstellingen die u wilt.

Als je graag het raam te worden gecentreerd in het midden van het scherm zodra u kiezen uit een van de vooraf gedefinieerde grootte wilt, kunt u de Move to-naar beneden, naar "Centrum". Merk op dat de instelling is uniek voor elke preset.

Je zou dit ook gebruiken om windows te verplaatsen naar locaties te stellen ... Zo kun je instellen van een vooraf ingesteld op grootte van een venster op een bepaalde manier en dan te verplaatsen helemaal naar de rechterkant van het scherm, effectief docking naar rechts.

Het nut neemt niet veel geheugen, hetzij alleen 1204 KB op mijn systeem.

Een heel handige kleine utility ... ook de moeite waard.

Download Sizer uit brianapps.net

Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen