Montag, 2. Juli 2012

How-To Geek op Lifehacker: Hoe maak je Windows Vista minder vervelend

In het geval u het nog niet gezien, mijn eerste gast bericht over op Lifehacker live gegaan vandaag:

Hoe maak je Windows Vista minder vervelend

Of het nu de zeurende aanwijzingen of het irritante meldingen, kan Windows Vista de standaardinstellingen van rooster op je zenuwen ... die niet helpt u de productieve persoon die je wilt zijn. Een paar eenvoudige aanpassingen kunnen bezuinigen op de irritatie-en drastisch veranderen, je mening over Vista. Laten we eens een kijkje nemen op enkele van de beste manieren om de Vista-beest te temmen en maakt het een minder naggy besturingssysteem aan te werken. [Lees meer ...]

Ik ben erg dankbaar dat Gina (Die ik zeer bewonder) gaf me de kans om een ​​artikel te schrijven voor een van mijn favoriete sites ...

Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen