Donnerstag, 12. Juli 2012

Vrijdag Fun With Muxtape

Je maakte het via een andere week (je hebt toch?) Goed, zelfs als je vrijdag is vervelend je, ik heb een leuke site kun je dabble met aan de rand opstijgen hebben. Muxtape is een coole site dat de "oude school" tijdperk van het delen van nagesynchroniseerde tapes in de digitale muziek wereld neemt. Deze site is niet flashy of fancy ... maar het is gewoon recht omhoog cool.

U kunt de mp3's uploaden van uw favoriete muziek op een "band" te maken en te delen met vrienden en voeg anderen aan uw favorieten ook. Je krijgt een maximum van 12 nummers met bestandsgrootte niet groter dan 24 MB. Het adres is heel eenvoudig om te onthouden "uw_naam". Muxtape.com. Ook voor Last.FM gebruikers Muxtape functies Scrobblen.

Klik op mijn tape om mijn te controleren Mijn Muxtape mix. Voeg mij toe aan uw favorieten als u dat wilt! Ik denk dat het zou cool zijn om al onze lezers bij elkaar en delen tapes te krijgen. Ik begon een draad in de "Off Topic" forum en we kunnen bij elkaar en delen onze tapes!

1

Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen