Mittwoch, 11. Juli 2012

Cool Vista Sidebar Gadget voor muziekliefhebbers

Persoonlijk heb ik nooit een grote fan van de standaard gadgets in Windows Vista. Sinds Vista is uit voor ruim een ​​jaar nu, heb ik tegenkomen pretty cool degenen. Omdat het een enorme muziekfan ik dacht dat ik zou beginnen met muziek gadgets.

Ik heb altijd van Pandora en wanneer hun desktop-streaming audio applicatie kwam naar buiten. Deze gadget doet in principe hetzelfde door u in staat om te spelen Pandora Radio zonder dat een extra browser-sessie te openen. Natuurlijk is zoals bij de meeste gadgets kunt u het uit de zijbalk en overal plaats het op je bureaublad.

2

Meestal heb ik het graag houden in de zijbalk, maar af en toe ik het graag volledig uit te brengen, dus ik kan tweaken mijn individuele kanalen.

Een andere coole gadget voor het luisteren naar een verscheidenheid aan muziek is 181.FM. Er is muziek van rockabilly tot Opera, tot en met 80 van de haarbanden voor prachtige trips down memory lane. (Ben ik uit mezelf door te zeggen dat?) Ach, het is een leuke radio en ik echt bedoel weinig.

Natuurlijk zijn er een heleboel andere opties waar je kunt instellen vooringestelde radiostations de maker heeft meer dan 50 muziek-stations om uit te kiezen.

Een andere leuke feature is de mogelijkheid om songteksten opzoeken, en ook is er een link naar de CD Universe, zodat u kunt de schijf kopen als je wilt.

En tenslotte, maar dit is niet een muziek-gadget, wat is niet cool om HAL 9000? Het enige doel hiervan is wanneer u erop klikt, kunt u een geluid byte van de HAL te krijgen van de klassieke film 2001 A Space Odyssey.

Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen