Mittwoch, 11. Juli 2012

Set Iconen in Win7 / Vista Openen met een enkele klik in plaats van Double-Click

Een van onze lezers schreef in gisteren vragen over hoe u Windows 7 of Vista te stellen om bestanden en mappen te openen met een enkele klik, en ik besefte dat was iets wat ik nooit had geschreven over, dus ik dacht dat ik het zou schrijven.

Deze verandering is niet nieuw, heeft de instelling bestaat sinds Windows 9x en waarschijnlijk de meeste van jullie wel weten hoe het te activeren, maar in het geval je niet, hier is de snelle en gemakkelijke instelling te wijzigen.

Met deze wijziging, Houd de muisaanwijzer boven een pictogram en je ziet de onderstreping:

image

En een enkele klik opent de map.

Het veranderen van de instelling

Open een willekeurige map, klikt u op Organiseren en vervolgens Map-en zoekopties.

Verander dan de "Click items als volgt" om "Single-click" in plaats van "Dubbel-klik".

U zult merken de instelling eronder, die bepaalt of het pictogram titels worden onderstreept of niet standaard. De standaard instelling is alleen als je op hen richten, zodat uw pictogrammen ziet er normaal:

Als u deze instelling op "Onderstrepen icoon titels in overeenstemming met mijn browser", zul je de titels op alle items, de hele tijd te zien:

Persoonlijk ben ik gewoon de voorkeur aan Windows overlaten aan de standaard dubbel-klik, maar veel mensen de voorkeur aan enkele klikken, en nu weet je hoe het moet.

Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen