Mittwoch, 4. Juli 2012

Verborgen XP Utility: Verifier

Eerder deze week we hebben het proces van het terugdringen van een device driver in XP. Een stap die we kunnen nemen om te helpen controleren of de driver downloaden we zullen werken is het gebruik van een weinig bekende XP-hulpprogramma genaamd Verifier.

Om toegang te krijgen Verifier naar Uitvoeren en typ Start in "Verificateur" zonder de aanhalingstekens.

1

De Driver Verifier Manager utility wordt geopend. Hier heb je verschillende opties, waar u een taak best geschikt is voor uw opstelling te kiezen.

In het volgende scherm kun je kiezen om automatisch een driver selecteren of uit een lijst te selecteren. Voor dit voorbeeld ga ik om de lijst te gebruiken.

Laten we zeggen dat ik een probleem met mijn audio driver hebben. Ik kies dat de device driver en ik ben gevraagd om de computer opnieuw op te starten. Als er problemen met de driver die u krijgt de bekende Blue Screen of Death met een foutmelding. Als de bestuurder naar behoren werkt dan zal het systeem normaal opgestart.

Voor het uitschakelen van de verificateur hulpprogramma ga naar Start Uitvoeren en typ in "verificateur / reset" zonder de aanhalingstekens.

Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen