Dienstag, 3. Juli 2012

Stuur SMS-berichten via e-mail gratis

Een van de SMS-bericht nutsbedrijven Ik gebruik al jaren is Teleflip. In plaats van afval mijn geld op de sms-vrienden en collega's van mijn mobiele telefoon. Ik gebruik deze service. Ik vind het veel sneller te typen snel een e-mail naar hen dan schroeven rond met de toetsen op mijn telefoon. Klik gewoon op de afbeelding hieronder om uit te proberen Teleflip.

logo_phpBB

Een ander cool ding je kunt doen met Teleflip is het invoeren in de cel nummer dat u contact wilt opnemen in uw e-mail. Ik vind dit een stuk gunstiger dan naar hun website elke keer weer. Je hoeft alleen maar te typen in een (555) -555 tot 1.234 @ telefip.com en het SMS-bericht te sturen op zijn weg. Dan kunt u dat het contact met SMS-bericht gemakkelijk uw contacten uit e-mail. * NB Ik heb alleen dit geprobeerd met mijn Yahoo e-mail-account en het werkt, dus ik kan niet spreken voor andere diensten. Heeft u informatie over andere diensten zeker deel ze met ons!

Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen