Dienstag, 3. Juli 2012

Stel de Speed ​​Dial als de Opera opstartpagina

Lezer John schreef in vandaag de dag vragen hoe Opera ingesteld om direct te openen naar de Speed ​​Dial pagina ... dus na een beetje testen ik dacht dat het uit, en ik ben te delen met iedereen.

Als u onbekend bent met Speed ​​Dial Opera's, het is een zeer nuttige pagina die u toont miniaturen van sites, en stelt u in staat om snel te navigeren met behulp van de muis of het toetsenbord:

opera-speed-dial.png

Set Speed ​​Dial als Opera Start Page

Open Tools Preferences in het menu, en wijzig de Startup drop-down naar "Starten met blanco pagina". (Merk op dat dit zal voorkomen dat u het laden van de tabbladen van de laatste sessie automatisch)

Vervolgens moet u klikken op Geavanceerd Tabs en vervolgens op "tabblad Extra opties":

Nu maar zorg ervoor dat u het vinkje voor "window Sta zonder tabs '(het kan niet worden gecontroleerd door standaard)

Op dit moment Opera zou moeten opstarten met niets anders dan de Speed ​​Dial. Ik vind dit uiterst nuttig, omdat ik meestal gebruik Opera als ik snel iets opzoeken.

Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen