Sonntag, 1. Juli 2012

Nieuwe Streaming Pandora's Audio Desktop Application (beta)

Voor alle fans van Pandora, Heeft het bedrijf eindelijk creëerde een koele desktop-applicatie voor ons! Natuurlijk moeten we nog steeds een internetverbinding voor Pandora om te werken. Hier kunnen we een kijkje nemen op het installatieproces en laten sommige functies pf de toepassing. Houd in gedachten dat dit project is nog in beta en is beschikbaar voor Windows en Mac.

De installatie is vrij eenvoudig. U wilt Adobe's AIR eerst installeren. Ik heb ervoor gekozen om afzonderlijk te installeren van de AIR en Pandora-toepassingen. Echter, ze hebben een pakket te downloaden en te installeren beide samen.

1

De volgende stap van de installatie waar je kiest locatie, desktop snelkoppelingen, etc.

Tenslotte wordt de voortgangsbalk met de uiteindelijke installatie stappen.

Nu krijgen we de bekende inlogscherm voor de Pandora-service.

Na het inloggen ziet u een kleine Pandora icoon op de taakbalk. Klik met de rechtermuisknop op het pictogram om een ​​pop-up menu te krijgen. In dit menu kunt u snel kunt navigeren van verschillende Pandora-stations die je hebt. Het zal ook laten zien wat track wordt afgespeeld.

U heeft de vertrouwde zender UI met de nieuwe Desktop Application.

Samen met een paar nieuwe functies ingebouwd in de UI onder de stations.

Het algemeen zou ik zeggen ik ben erg blij dat ze hebben deze aanvraag voor Pandora zoals het altijd moeite me te moeten beschikken over een afzonderlijk browservenster open alle dagen bij het spelen van het gemaakt. Ik denk dat er een aantal functies die kunnen worden toegevoegd. Ik zou graag een aantal skins voor het zien en ook een paar andere mogelijkheden om het meer functioneel. Pandora heeft aan te moedigen de gebruiker input voor ideeën voor de beta-programma.

Download Pandora Desktop Beta.

Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen