Sonntag, 1. Juli 2012

Maak een handtekening in Thunderbird

Ik gebruik Mozilla's Thunderbird als mijn standaard e-mailtoepassing voor slechts een paar maanden nu. Dus ik dacht dat ik zou een aantal fundamentele how-to artikelen te delen, zodat u snel Thunderbird op en het uitvoeren van de manier die u wilt als u ervoor kiest om te schakelen. Het toevoegen van een handtekening aan uw uitgaande e-mails is altijd belangrijk.

Eerste open Kladblok en maak de gewenste handtekening.

Uw IT & Music Guide Through The Cyber ​​Galaxy

http://goo.gl/XsRXW

Bewaar dit tekstbestand in een vertrouwde locatie op de harde schijf. Ik zette de mijne in Documenten. Volgende open Thunderbird en klik op Extra Accountinstellingen.

1

Houden van het standaard dialoogvenster te openen, in de standaard identiteit controleren Bevestig deze handtekening: Blader vervolgens naar de locatie waar u hield de tekst van de handtekening bestand en klik op OK.

Nu de handtekening zal verschijnen elke keer dat je een nieuw e-mailbericht.

Er zijn ook verschillende coole Add-ons voor Thunderbird voor verdere manipuleren van je email handtekening.

Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen