Donnerstag, 12. Juli 2012

Genereer een System Health Report In Vista

Windows Vista heeft een aantal nieuwe tools om te helpen bij de diagnose van problemen met uw systeem. Ja, er zijn nog steeds de vertrouwde degenen zoals Event Viewer, Task Manager, en Performance Monitor, maar Vista is verbeterd op deze normen en voegde nieuwe diagnostische instrumenten ook. Een erg fijn op het voorheen gedekt door The Geek dat is de Memory Diagnostics Tool. Hier ben ik naar een vaak over het hoofd gezien, maar zeer handig hulpmiddel dat is het genereren van een System Health Report te dekken.

Voor het genereren van dit rapport klikt u op Start en typ in "Performance" (zonder de aanhalingstekens) en vervolgens aan de bovenkant klik op informatie over prestaties en hulpprogramma's.

2

Klik vervolgens op Geavanceerde hulpprogramma's ...

Dit opent een hele lijst van Performance tools die we kunnen gebruiken om problemen met ons systeem te helpen. In plaats van door verschillende hulpprogramma's op de lijst gaat naar de bodem en het genereren van een System Health Report.

Voor het genereren van het rapport duurt het ongeveer een minuut of zo. Je krijgt om te kijken naar een koele grafische (Nou ja, ik denk dat ik weet niet hoe cool het is, maar het is iets nieuws op zijn minst). terwijl Vista verzamelen van informatie over het systeem.

Op dit rapport is het me te vertellen een test op een van mijn schijven mislukt, goed het is vanwege de lage schijfruimte en dit station is externe ... dus je moet kijken naar deze rapporten voorzichtig en niet te enthousiast bij het zien van een mislukte test.

Aan de andere kant, als er iets wordt gedetecteerd, zoals een corrupte driver voor bijvoorbeeld, zult u zeker willen ervoor zorgen en juist dat. Als je dieper ingaan op elk gedeelte van het rapport krijgt u veel informatie, veel te veel voor mij om te laten zien in dit bericht. Zelfs als je niet ervaren geen voor de hand liggende problemen zou ik waarschijnlijk periodiek uit dit rapport als het zou kunnen informatie die u zal toestaan ​​om iets kleins te vangen voordat het groeit uit tot een groter probleem te bieden.

Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen