Sonntag, 1. Juli 2012

Firefox-bladwijzers importeren In Opera 9.5

Opera 9.5 werd officieel vrijgegeven vandaag. Ik begon te spelen met deze versie vandaag en ik moet zeggen dat ik behoorlijk onder de indruk! Hier volgt een korte how-to over het importeren van uw Firefox-bladwijzers in Opera.

Het eerste wat ik deed was het openstellen van de bladwijzers in Firefox management console. Klik op Bestand Exporteren.

11

Dit brengt een Explorer-scherm naar de map kiezen om het bestand op te slaan bladwijzers inch Ik ben gewoon het plaatsen van mijn op het bureaublad.

Vervolgens Open Opera en ga naar Importeren en exporteren Firefox-bladwijzers importeren bestand

Navigeer nu naar de Firefox bladwijzer bestand dat u zojuist hebt gemaakt en dubbelklik op "Bookmarks.html".

Het volgende scherm is een bevestiging met vermelding van de gegevens geïmporteerd. Klik op OK.

Als ik nu Opera geopend en ging naar het tabblad Bladwijzers al mijn Firefox-bladwijzers werden in de Netscape-map.

We kunnen gemakkelijk veranderen. Klik gewoon op het tabblad Bladwijzers beheren navigeer naar de map Netscape, klik met de rechtermuisknop en kies Eigenschappen.

Dit brengt een venster vergelijkbaar met die in Firefox, waar we de folder en andere beschrijvende informatie hernoemen.

Dit is een snelle tip, zodat u kunt al uw favoriete pagina's om te surfen in Opera 9.5 tijdens het wachten voor de vrijlating van Firefox 3 op dinsdag, juni, 17e!

Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen