Sonntag, 1. Juli 2012

Exclusieve Look Inside Vreel - Inclusief interview met Vreel Oprichter

Voor degenen onder u die nog in treuren over het verlies video-site Stage6 bent u in geluk als Vreel.net is binnenkort! Vreel is in wezen de vervanging site voor Stage6. Voorheen DivXIT.net (Die verrassend genoeg nog steeds verwijst naar Vreel) en het verkrijgen van een veel verkeer, DivX inc. gaf een last onder dwangsom tegen de website voor schending van het auteursrecht. Het personeel vervolgens ondertekend over de domeinnaam voor een gratis licentie van DivX.

Vreel ontving een licentie van DivX naar de codec die een aantal zeer leuke web-speler opties kunt gebruiken. Ik ben ingewijd geweest te herzien en uit te testen hun gesloten beta Ik moet zeggen dat ik behoorlijk onder de indruk! Grote dingen komen uit deze video site.

logo

Hier zijn een paar screenshots van de site. Ik denk dat het design is zeer zacht en heeft een echt comfortabel gevoel voor opknoping uit en het bekijken van video's. Dit is een opname van de video-categorieën en de user control panel. Keeping in de Stage 6 traditie is er ook een Anime specifieke categorie, samen met een Japanse cultuur sectie.

Voor het gebruik van de site die u nodig hebt om de installatie te DivX Web Player die werkt naadloos samen met alle video's die ik tot nu toe bekeken. Ik hou van de venstermodus functie die u toelaat om pop uit de video en willekeurige plaats op het bureaublad.

Ik had de gelegenheid om de stichter van Vreel, Eoin interview. Hier zijn een paar hoogtepunten van het interview.

Mysticgeek: Wat is uw visie voor Vreel? Wat doe je het zien als nu en wat hoop je te bereiken in de komende jaren?

Eoin: Vreel nu nog in de kinderschoenen staat - er is zo veel werk te doen, en onze ontwikkelaars zijn uiterste best om alles draait zo snel mogelijk. De gesloten beta test heeft echt onze ogen geopend voor de omvang van Vreel - de huidige start maakt het letterlijk onmogelijk om onze groeiraming in de komende maanden. Als je had me gevraagd mei hoeveel bezoekers verwacht ik in een jaar tijd, zou ik zei 10000 een dag - we zijn op dit moment te breken dat cijfer, en het ziet ernaar uit dat er op verdubbelen in de komende paar weken.

Mysticgeek: Kunt u ons een korte uitleg van de "controverse" rond Stage6 met DivX en wat Vreel moet nu dat je een officiële overeenkomst met hen te hebben kunnen bieden?

Eoin: Eerlijk gezegd, voor zover DivX en de Stage6 sluiting gaan, ik heb ongeveer net zo veel informatie als iemand anders. Het was er een dag - en de volgende was het verdwenen. Geen solide reden werd nooit gegeven voor dit, een bar waarin staat dat de Stage6 platform was "erg duur om te onderhouden" - DivX werden ook geconfronteerd met een mogelijke rechtszaak van UMG op het moment van afsluiting. Het is ook geruchten dat Live Universe een aanbod gedaan om DivX te kopen - een aanbod dat ze meteen af.

Ik moet duidelijk maken dat Vreel geen commerciële eigendom over de DivX webplayer en codec heeft - deze zijn eigendom van DivX, DivX en alleen. DivX hebben ons toestemming om hun codec en webplayer binnen de Vreel video-omgeving te gebruiken - zodat we een levensvatbare High Definition video platform te creëren, terwijl de integratie van onze eigen kenmerken rond die kern basis.

Mysticgeek: Ik weet dat veel mensen chomping zijn op het bit voor deze site om te gaan wonen aan het publiek. Kunt u ons een raming op die zal worden?

Eoin: Je kan wel zeggen - op dit moment, we zijn het oplossen van de vele bugs gevonden tijdens de closed beta - de groten op dit moment wordt aspect ratio problemen (problemen met bestanden die niet geupload in 4:3 of 16:9), en sommige traagheid in conversie - willen we deze zaken, voordat het vrijgeven van een open beta gestreken. Zoals ik weet zeker dat je zou akkoord gaat, is onze eerste indruk zal zijn alles - en ik weet dat ik liever persoonlijk een vertraging dan een half-functioneel portaal.

Hoe dan ook, de vooruitgang op dit moment is fantastisch - we moeten kijken naar deze kwesties uit over de komende dag gestempeld, samen met een groot aantal nieuwe functies worden getest in deze periode.

We hebben een open beta-testen zodra deze grote kwesties zijn opgelost - maar tot dan, we gaan om gebruikers dagelijks te accepteren in onze gesloten beta.

* Lees het interview in zijn geheel hier *

Eindelijk een leuke korte promo voor video voor Vreel.net gemaakt door een van de huidige forum leden.

Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen