Sonntag, 8. Juli 2012

Draai Vista Home Premium Into Ultimate - (Part 3) Shadow Copy-

Vista Ultimate bevat een functie genaamd Shadow Copy-die automatisch snapshots neemt van de verschillende versies van de bestanden die u op te slaan. Zo kunt u eenvoudig weer terug een versie Incase verwijdert u een. Deze functie is ook beschikbaar in Server 2003 en ik kan niet geloven hoe vaak dit mij opgeslagen wanneer een gebruiker een netwerk-share te verwijderen.

We kunnen toevoegen deze functie gebruiken om Vista Home Premium door het installeren van de gratis hulpprogramma Filehamster. Filehamster draait op de achtergrond en bijhouden van uw bestanden en mappen die je het instellen. De installatie is snel en eenvoudig. Voor een eenvoudige setup-wizard start in eerste instantie.

1

Kies de locatie waar u de back-up bestanden op te slaan.

Dan gewoon de naam van de back-bibliotheek. Maak je geen zorgen, je kunt zoveel bibliotheken als je wilt na de eerste tovenaar ingesteld.

Laten we nu verder gaan en het opzetten van een directory te beheren met Filehamster. Ga naar het horloge bestand dat we zojuist hebt gemaakt, klik met de rechtermuisknop, en kies Add bestand of map. Want mijn voorbeeld ga ik naar mijn muziek directory te gebruiken.

U wordt gevraagd te zoeken naar een specifieke locatie. Ik koos in de gehele index. U kunt ook kijken naar veranderingen in afzonderlijke bestanden.

Vervolgens kunnen we gaan kijken in de verschillende parameters afhankelijk van hoe gevoelig de map is. Als je in een band maak ik een hoop veranderingen in mijn muziekmap het toevoegen van verschillende opnames, tabs, songteksten, enz. Dus ik wil dibs te houden op alles.

Kies de bestanden die in eerste instantie hebben gekopieerd. U kunt kiezen uit zo veel of zo weinig als je denkt dat juist is.

Ok, hier is mijn horloge boom van de eerste herziening. Zoals ik al zei Filehamster draait in de achtergrond en houdt een oogje op en bewaakt alle wijzigingen in deze map. U kunt zo veel bestanden en / of mappen die u wilt.

Herstellen van bestanden met behulp van Filehamster is net zo glad als het gebruik van Shadow-Copy in Server 2003. Er zijn ook tal van add-ons voor extra functionaliteit voor deze koele nut ook.

Draai Vista Home Premium Into Ultimate Deel 1

Draai Vista Home Premium Into Ultimate Deel 2

Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen