Donnerstag, 5. Juli 2012

Donderdag's Pre-Holiday Lazy Links Roundup

Morgen is een feestdag hier in de VS, en sinds ik erg druk de laatste tijd dacht ik dat ik snel een lijst van enkele van de grote inhoud op een aantal van mijn favoriete blogs te maken, veelal uit onze eigen Mysticgeek.

Als je van de tijd doden flash spelletjes te spelen tijdens die saaie conference calls, je echt nodig om abonneren op zijn voeding, Omdat hij berichten over hen de hele tijd. Tuurlijk, het is niet zo nostalgisch als spelen Oregon Trail, Maar niet solitair een beetje saai na een tijdje?

Hij is ook al over zijn ervaring met de open-source e-mailclient Thunderbird en heeft opgeschreven veel how-to artikelen over dit onderwerp.

Meer dan bij Gmedia, Een How-To Geek blog over home media en hobby's, hij is geschreven een hele serie over het opzetten van een Windows Home Server in zijn media-omgeving, de moeite waard een kijkje als je geïnteresseerd bent in dat soort dingen.

Opgenomen als eerste in onze Lazy Links roundup, mijn goede vriend Ross uit SimpleHelp schreef een aantal grote artikelen de laatste tijd, mijn persoonlijke favoriet zijnde het een over het spelen van NES games op je Smartphone ... hoe cool is dat?

Spelen Mario is een beetje moeilijk op mijn telefoon, maar ik vond Punch-Out en Zelda daadwerkelijk spelen echt goed, en vrij gemakkelijk te bedienen zijn.

We zullen terugkeren naar de normale na de vakantie, met een andere gast bericht op zaterdag en dan een aantal grote registry hacks al volgende week.

Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen