Sonntag, 11. März 2012

Het eerste ding om uitschakelen in Access 2007

Ik ben net begonnen met spelen met Access 2007 en tot nu toe mijn gedachten zijn onverschillig. Ik weet niet zeker hoe goed de "Ribbon" is gaan spelen uit. Ik werk in Access-databases veel met mijn werk en ik ben redelijk tevreden met de manier waarop de dingen zijn. Ik heb gewend geraakt aan het lint in Word, Excel en Outlook. In feite lijkt het om die taken leuker. Ik heb echt het bedrijf uit op de toegang wel.

Ik vond het eerste wat je zal willen uitschakelen in Access 2007. Dat is het vervelende beveiliging op VBA-macro's die standaard ingeschakeld.

Klik op Opties wanneer u probeert om uw eerste database te openen.

1

Ik weet dat ze proberen te beschermen minder vermoeden gebruikers hier ... maar als je bekend bent met Database management ... Er is geen reden om dit te worden ingeschakeld. In plaats van alleen waardoor de inhoud, klik op de "Open het Vertrouwenscentrum" hyperlink.

Dit brengt u rechtstreeks naar de Instellingen voor macro, zonder om te navigeren door op Opties voor Access. Alle macro's inschakelen .. Klik op OK en worden gedaan met het!

Tech Lingo Mysicgeek's: Macro - In Access is dit een serie taken trok samen tot een druk op de knop. Bijvoorbeeld, kunt u een macro query meerdere tabellen of andere vragen om een ​​tabel te maken met de gewenste resultaten.

Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen