Freitag, 23. März 2012

Cool Audio Player Spider 2.0

Aangezien mijn anti-iTunes-rant, Ik heb geprobeerd uit verschillende audio spelers. Ik gebruik Foobar2000 voor een paar maanden nu en het is behoorlijk solide voor mij tot nu toe. Ik ben gekomen over een nieuwe speler uit te proberen genaamd Spider 2.0 die lijkt veelbelovend tot nu toe. Waar veel spelers EQ-presets klinken minder dan wenselijk, Spider 2.0 indruk op me. Natuurlijk kunt u altijd handmatig instellen van de EQ voor een perfecte tweaken. Er zijn een aantal skins die beschikbaar zijn vanaf hun website ook. Spider 2.0 basic is gratis en werkt de enige functie niet beschikbaar is converteren of rippen van meerdere nummers tegelijk. Als u meer dan een nummer rippen op een tijd dat je kunt upgraden naar de Pro-versie.

Deze speler is geweldig! Er is GEEN lame zeurende splash screen waarin u wordt gevraagd om elke keer dat u de speler te upgraden. Dit is een volledig uitgeruste audio-speler die rippen en geheime je lopende dossiers. Een goede selectie van opties en de geluidskwaliteit (het belangrijkste) is zeer indrukwekkend.

Spider 2.0 is in staat om audio af te spelen in verschillende formaten met inbegrip van - MP1, MP2, MP3, MP4, M4A, MPC (MP +, MPP), AAC, aacPlus, AC3, Ogg Vorbis, FLAC, Ogg FLAC, TTA, APE, WavPack, Speex , WAV, CDDA, WMA, MID, RMI, KAR, S3M, XM, MOD, IT, MO3, MTM, UMX

1

Ik denk dat ik gewoon een nieuwe speler weer gevonden!

Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen