Samstag, 24. März 2012

Speel Oregon Trail The Way You Remember Het

2 Ik ben een sucker voor nostalgische computerspelletjes. Oregon Trail was de eerste computer spel dat ik ooit gespeeld heb op de Apple IIe systeem. Met de hulp van de Enhanced Apple IIe Emulator en een aantal virtuele floppy disks kunnen we opnieuw beleven die gouden herinneringen op uw huidige pc. Ik speel dit op mijn Windows XP-box. Ik ben niet zeker of het werkt met Vista.

Het eerste wat je hoeft te doen is te downloaden AppleWin 1.14.0 Dit is een zip-bestand dus gewoon doorgaan en pak het uit waar u maar wilt. Ik zet ze gewoon op mijn bureaublad. Open de map en dubbelklik op het AppleWin.exe pictogram om de emulator te starten. U start de virtuele machine klik op de Apple-toets op de bovenste rechterkant.

Nu is het volgende wat we nodig hebben om Oregon Trail te spelen is de virtuele floppy disks. Vind je ze, samen met ton van andere grote klassieke ROMS @ jeff.greenfeld.net

Zodra u deze gedownload en uitgepakt klikt u op de Master Disk Drive aan de linkerkant. Er Sleep de Oregon Trail Floppy en dubbelklik om het te laden.

Nu Herstart de virtuele machine door op de Apple-toets te drukken. Tijd om op het spoor!

Het volgende is slechts enkele van de screen shots van de Oregon Trail. Hier ben ik het opzetten van de spelers.

Het verkennen van de rivieren langs de weg.

Het kopen van leveringen uit de winkel. Wie nog niet is opgehaald van de bankier?

Dit is een zeer stabiele emulator. Er zijn ook honderden van virtuele applicaties die er zijn die je kunt vinden en laden opnieuw te beleven uw oude computer herinneringen.

Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen