Dienstag, 27. März 2012

How-To Geek Veranderingen in Progress

Je misschien al gemerkt hebben de wijzigingen in het thema, maar ik besloot dat ik schrijf erover en misschien geeft je een beetje inzicht in de redenen achter de veranderingen.

Een aantal echt grote dingen in petto voor deze site en de lezers, en deze veranderingen zijn een voorbereiding voor het uitrollen van de volgende fase van de site in ongeveer een week of twee.

Navigatie Veranderingen

Je zult merken op de oude screenshot aan de rechterkant dat ik twee inschrijven banden had in hun eigen sectie ... maar dan is de FeedBurner gadget was al aan de weg onder al het andere, dat is veel te ongeorganiseerd voor mij, dus ben ik verhuisd van de schrijf-functies in hun eigen box en toegevoegde iconen.

image

De categorieën zijn ook geconsolideerd, meestal het verplaatsen van alle het linux / unix artikelen in een enkele sectie, en gooien alle oneven categorieën, zoals bloggen onder de "Overige Geek Stuff" categorie. Uit te kijken naar analytics niemand gebruikt de kleinere categorieën toch.

Ik voegde pictogrammen om kruid dingen en maken de categorieën springen een beetje meer.

Recente artikelen

Het volgende dat ik aangepakt was het maken van de recente artikels gemakkelijker te lezen. U zult merken dat de oude versie op de hier was bijna onmogelijk om te lezen ... het leek op een blob van elkaar gegooid tekst.

Categories

De categorie-pagina's zijn gewijzigd om te sorteren op naam ... maar ik ben eigenlijk niet erg blij mee. Ik zal de mogelijkheid om categorieën sorteren op naam of datum toe te voegen, ik heb niet bedacht nog hoe mooi de groep artikelen van datumbereik en nog steeds leesbaar te maken.

De volgende verandering in categorieën worden betere navigatie-opties aan te passen aan de komende module van de site.

Waar is de Bounties Go?

Ik heb tijdelijk verwijderd de links naar het bounty-programma. Dit betekent niet dat ik weg doe mee, maar het idee achter het programma gaat een grote revisie in de komende maanden of zo te krijgen. We zullen maar zeggen dat er een plan om de bounty-programma uit te breiden.

Sponsored Ads ...

Een van de redenen voor het verbreden van de sidebar is iets dat ik wil verhuizen naar het gebruik van gesponsorde advertenties in de zijbalk in plaats van Adsense op de top van de paal. Dit is iets dat ik nog steeds uit te werken, en je bent vrij om me te contacteren indien u meer informatie wenst of wil gewoon graag klagen =)

Ik haat rommelig sites met reclame op elke centimeter van hen, dus ik kan u verzekeren dat ik niet zal laten dat hier gebeuren. Ik wil proberen en houd deze site zo schoon en georganiseerd als ik kan, want een how-to site moet gemakkelijk te lezen.

Wat nu?

Een andere belangrijke reden voor deze verandering is, zodat ik kan de volgende grote gedeelte van de site te lanceren, en ik ga de hulp van de lezers nodig om het slagen. Kijk voor dat de uitrol ofwel volgende of de volgende weekend.

Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen