Mittwoch, 28. März 2012

Vista: snelle tips om Prullenbak aanpassen

Ah, de Recycle Bin ... het ligt altijd op het bureaublad te wachten op je oude bestanden. Vraag me niet waarom, maar ik denk dat de Prullenbak verdient meer aandacht. Ik weet niet hoe vaak ik heb geholpen eindgebruikers bestanden herstellen uit de prullenbak. Vaak gebruikt maar verkeerd begrepen ... Hier zal ik aantonen dat er een paar eenvoudige tips om de Prullenbak te passen in Vista.

Naam wijzigen Prullenbak - Recht Klik op het pictogram op het bureaublad en kies Naam wijzigen in het menu. Typ nu in wat u wilt het pictogram te bellen.

1

Resize Recycle Bin - Klik met de rechtermuisknop een open gebied op het bureaublad en kies View en kies Classic, Medium, Large.

Helaas is deze methode zal het formaat van de pictogrammen op het bureaublad. Ik heb niet een manier ontdekt om alleen selecteren iconen resize ... maar ik ben op zoek!

Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen