Samstag, 31. März 2012

Een blik op Spybot Search and Destroy 1.5

Spybot Search and Destroy lijkt het krijgen van een slechte rap in de pers de laatste tijd, die ik schreef over in juli. Dan las ik een artikel in PC World vorige maand en ze waren ook slaande deze gratis applicatie. Nou, de heck met hen! Laten we eens een kijkje nemen op de nieuwe versie van Spybot 1.5

U heeft de mogelijkheid om bèta-updates te downloaden met deze versie.

2

Bij het selecteren van deze krijg je een bevestigingsscherm adviseren u over het verkrijgen van de laatste updates, maar je waarschuwen dat er mogelijk bugs uit te werken omdat ze beta. Ik hou van deze functie en ik altijd downloaden van de bèta-updates.

Natuurlijk kunt u nog kiezen waar u uw updates. Kies je favoriete server.

Met de bèta-updates je nodig hebt om de box opnieuw te controleren naast de update die is (beta).

Om een ​​of andere reden krijg ik een kick van de stenen muur animatie bij het immuniseren van uw systeem.

Natuurlijk moet je nog steeds de geavanceerde opties in deze versie ook voor nog meer controle over uw systeem.

Deze nieuwe versie bevat ook betere ondersteuning voor Vista en gaat zelfs terug en verbetert de ondersteuning voor Windows 95. Detectie van bedreigingen is verbeterd ... alle van de nieuwe opvallende features is te vinden op de Spybot Search and Destroy Homepage. Sinds ik begonnen met deze nieuwste versie, krijg ik nieuwe updates bijna elke dag.

Ik denk dat de redacteuren die onderzoek Spybot en neer op het nu denken dat is een erfenis technologie niet echt te begrijpen hoe krachtig van een applicatie dit echt is. Iedereen wil een aantal grafisch fancy "met een klik lost it all"-software. Met genoeg tweaken en het houden van updates huidige, Spybot Search and Destroy is elk beetje effectief is als het terug was op de dag. En het is gratis! Altijd en volgens de ontwikkelaar altijd zal zijn!

Misschien is deze applicatie is te "geek" Ik weet het niet. Maar pc-gebruikers moeten beseffen dat dit geen speelgoed. Het doel van een computer is het uitvoeren van berekeningen en algoritmen. IMHO te veel mensen denken dat ze kunnen de computer steekt te nemen in en beginnen te gebruiken als een media center en niet denken van de veiligheid. OK, nu ben ik beginnen te tieren .... en aangezien ik ben ... een laatste ding ... als je een donatie-ware applicatie koel te zijn en gooi een paar dollar hun weg het is de koele ding om te doen.

Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen