Samstag, 24. März 2012

Bespaar Internet Explorer Bookmarks

Persoonlijk de enige keer dat ik gebruik Internet Explorer niet meer is als ik het downloaden van Windows-updates of een bepaalde pagina niet goed omhoog te trekken met Firefox. Spreken van dat ... is er een grote Firefox-extensie voor slechts een dergelijke situatie IE Tab.

Voor het werken hoewel ik bevind me in situaties waar ik moet het opzetten van IE voor de gebruikers. Vandaag moest ik trek een oude IE truc voor een gebruiker die was te schakelen naar een ander werkstation. Ze wilden hun bookmarks te nemen van IE met hen. Hier is hoe.

Open Internet Explorer en klik op Bestand Importeren en exporteren ...

1

Dit start de wizard Importeren / exporteren. Klik op Volgende.

Aangezien we de bladwijzers van deze machine opslaan kies Favorieten exporteren. Zoals je kunt zien kun je ook exporteren cookies en RSS-feeds als je wilt. Klik op Volgende.

Je ziet uw map Favorieten gemarkeerd. Klik op Volgende.

Nu willen we een locatie te kiezen om de favorieten op te slaan. Hier heb ik gekozen voor een netwerk schijf. U kunt ook opslaan op een flashstation of een diskette als het bestand niet te groot is. Nadat u hebt gekozen voor een locatie om het bestand op te slaan klik op Volgende.

Nadat de wizard klaar is met het opslaan van bestanden klikt u op OK. Klik vervolgens op de knop Voltooien.

Dat is alles wat er is! Als u nu naar de nieuwe machine alleen nog maar de Import Export Wizard en "Favorieten importeren" en dan wijzen naar de opgeslagen locatie te kiezen.

Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen