Sonntag, 25. März 2012

Power Toys voor XP

Voor degenen onder u nog loopt XP je misschien wel op zoek naar manieren om de XP-ervaring te verbeteren. Een van de betere manieren om unieke eigenschappen toe te voegen aan het OS is het installeren van Power Toys. Deze zijn toe te voegen aan programma's die Microsoft-ontwikkelaars hebben ontworpen na de XP-release. Deze zijn al enkele jaren, en zijn bewezen te werken. Hoewel Microsoft niet "officieel support" hen. Ik dacht dat ik zou een paar van mijn favorieten te markeren.

TweakUI - U kunt alle soorten van controle over XP met deze eenvoudige hulpprogramma. Bedien uw bureaublad, de manier waarop gebruikers inloggen, wat drijft laten zien en hoe ze omgaan met media ... dit is slechts een voorproefje van wat mogelijk is met TweakUI. Later deze maand zal ik je laten zien wat trucjes met dit programma dat echt zal veranderen de XP ervaring.

1

Clear Type Tuner - Dit werkt goed voor het krijgen van tekst op het beeldscherm te kijken meer helder en scherp. Ik vind dit vooral handig met oudere monitoren.

Power Calculator - verbeterde functies van een wetenschappelijke rekenmachine met de mogelijkheid om de grafiek punten, doe algebraïsche uitdrukkingen naast vele andere wiskundige functies.

Dit is slechts een voorbeeld van de vele power speelgoed beschikbaar voor XP. U kunt ze allemaal here.

Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen