Montag, 26. März 2012

Deel Register-editor Favoriete Keys Across Computers

Als u besteden veel tijd in je register-editor, kan je al weet dat u kunt gebruik maken van de functie Favorieten om in een bladwijzer toe te voegen aan een specifieke sleutel in het register, bespaart u enorm veel tijd wanneer u een bos van cheque verschillende toetsen.

Maar wist u denkt over het exporteren van die lijst, zodat u het kunt gebruiken op elke computer?

Hier is het menu ik het over heb:

image

Bijvoorbeeld, hier ben ik toe te voegen in een favoriet voor Run van de lokale machine sleutel, gebruikt om applicaties op alle gebruikers te lanceren.

Als ik nu het menu-item te gebruiken, zal het direct navigeren mij om die sleutel in het register, ongeacht waar ik momenteel ben.

Terwijl ik voegde een paar favorieten, drong het tot mij, dat ik erachter te komen waar deze menu-items worden opgeslagen ...

Nu naar beneden bladert u naar deze registersleutel om de favorieten lijst te vinden:

HKEY_CURRENT_USER Software Microsoft Windows CurrentVersion Applets Regedit Favorieten

En er is de favoriet we net gered ... dus hoe is dit je helpen?

Als u deze registersleutel te exporteren naar uw flash-drive, kunt u deze gebruiken om uw favorieten te herstellen op elke computer die je nodig hebt om te werken aan ... dan kunt u navigeren naar nuttige toetsen heel snel.

Zodra u verlossen uit het bestand gewoon te importeren in het register op een andere computer en je moet dezelfde lijst met favorieten hebben.

Dit kan een essentieel onderdeel van elke IT-toolkit geworden.

Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen